miércoles, 4 de junio de 2008

i ara un video

i per fi un video del youtube

1 comentario:

Antoni de la Torre dijo...

Angus Iglesias, de Cuaderno amarillo, em passa un meme estiuenc que consisteix a enumerar sis coses sense importància que ens fan feliços. Aquest deu ser el primer meme de l'any que accepte, una vegada he començat a baixar el ritme trepidant del final de curs. Em va de perles per a recuperar, ni que siga de memòria -ja no me'n recordava- quines coses petites em fan feliç. Imagine de nou aquests moments! Ací van:

1.Disposar de molt de temps lliure per davant, o més aviat no tenir res d'immediat a fer.
2.Dur la lectura de dos o tres llibres alhora (assaig, poesia i novel·la).
3.Anar al cine acompanyat després de sopar fora, i prendre una copeta en acabant.
4.Parlar per telèfon de tant en tant amb alguns amics i amigues llunyans.
5.Preparar un plat o amanida per sopar, sense gran elaboració, sí amb molta estima per qui ho faig.
6.Caminar per la muntanya. Ja se m'havia oblidat el plaer de fer-ho.

Segons que em tramet Angus, les regles són: enllaçar amb la persona que ens convida, enumerar sis coses sense importància que ens fan feliços, fer constar les regles, triar sis persones que continuen amb el desafiament i, finalment, avisar-los amb un comentari al seu bloc.
Em toca ara passar el testimoni a sis persones. Aprofitant els nous blocaires que s'han incorporat aquests dies a la web 2.0, companys del taller de blocs i wikis, els convide a continuar el meme, i de retruc aprenen què és això: Queti Baixauli, Carme Muñoz, Ferran Ruiz, Pepe Collado, Rosa Labrandero i Joan Cerdà. Encara que tarden alguns dies a respondre, de segur que ho faran de grat.
-----------------------------
Este és el text publicat al meu bloc. Espere que vos animeu a seguir-lo al vostre.